19:34 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر کشاورزی

واکنش وزیر جهاد کشاورزی به برخی دغدغه‌ها نسبت به وضعیت گندم کشور بعد از سیل‌های اخیر
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که در بخش گندم با وجود سیل‌های اخیر و خسارات وارد شده ما قطعا افرایش تولید را خواهیم داشت.
سفیر ایران در عمان: در روزهای آینده مانور مشترک نظامی ایران و عمان برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: ۱۲۰ تن از فعالان تجاری و اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف با سفیر ایران در عمان دیدار و رایزنی کردند.
ریز ذرات معادن برای منطقه ما آسیب زا است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور برای پرداخت خسارات سیل مانند سال ۹۵ مردم را سه سال را منتظر نگذارید. شما به آنها وعده داده‌اید.
هشدار نماینده زنجان نسبت به قاچاق محصولات کشاورزی
پایگاه خبری راد: نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی نسبت به قیمت جهانی محصولات کشاورزی، بیان‌ کرد: با توجه به قاچاق دام زنده در آینده نزدیک شاهد افزایش قاچاق محصولات کشاورزی خواهیم بود.
نرمش ترامپ برای دادن مهلت بیشتر به چینی‌ها
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا برای پایان دادن به جنگ تجاری با چین توافقی منعقد کند و وی مایل است مهلت تعیین شده برای افزایش تعرفه‌ها را تمدید کند.
نرمش ترامپ برای دادن مهلت بیشتر به چینی‌ها
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا برای پایان دادن به جنگ تجاری با چین توافقی منعقد کند و وی مایل است مهلت تعیین شده برای افزایش تعرفه‌ها را تمدید کند.
برای صداوسیما متاسفم/ادعای کارآفرینان در مورد گوشت کذب بود
پایگاه خبری راد: معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده از سوی یک کارآفرین برتر در برنامه زنده تلویزیونی که خودش هیچ اهلیتی برای واردات گوشت قرمز ندارد، سراسر کذب محض بوده و جای تأسف برای صدا و سیما است که به چنین افرادی اجازه تشویش اذهان عمومی را می‌دهد.
وزارت صنعت باید بازار خودرو را مدیریت کند یا بازار و دلالان؟
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
فروش مواد غذایی به نصف قیمت در بازارهای روز ترکیه
پایگاه خبری راد: مقامات ترکیه برای مقابله با رشد چشمگیر قیمت مواد غذایی، بازارهایی را برای فروش مستقیم و ارزان سبزیجات و صیفی‌جات به خریداران افتتاح کردند.
 روزمرگی ناامیدکننده‌ای در وزارت کشاورزی وجود دارد
پایگاه خبری راد: نماینده رودسر با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی نقش اساسی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی دارد، گفت که در چنین شرایطی شاهد روزمرگی ناامید کننده‌ای در وزارت کشاورزی هستیم.
نماینده شاهرود از طرح سوالش از وزیر کشاورزی انصراف داد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شاهرود و تعداد دیگری از نمایندگان از طرح سوال خود درباره عدم پیگیری پرداخت خسارت کشاورزان خسارت دیده از وزیر کشاورزی انصراف دادند.
140 تن گوشت گوساله در راه خراسان‌شمالی
پایگاه خبری راد: مدیر کل امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده موفق به دریافت 140 تن گوشت منجمد گوساله شده‌ایم.
به محصولات قاچاق رحم نکنید
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که همه مدیران حفظ نباتات باید دلسوزانه و با عرق ملی با آفت‌ها و محصولات قاچاق برخورد کنند.
کمبودی در تولید گوشت و مرغ وجود ندارد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاروزی اعلام کرد: هیچ کمبودی در محصولات پروتئینی از جمله گوشت و مرغ وجود ندارد و سرانه مصرف گوشت مرغ به ۲۹ کیلوگرم در سال جاری رسیده است.
 ۱۰۳ هزار تن گوشت گاوی به کشور وارد شد
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از واردات ۱۰۳ هزار تن گوشت گاوی به کشور خبر داد و با بیان اینکه هیچ محدودیت و کمبودی در این زمینه وجود ندارد، گفت که در سال ۹۷ چندین برابر سال قبل از کشورهای همسایه گوشت وارد کشور شده است.